Direktlänk till inlägg 18 mars 2013

Glömt igen

Av Hilda Eriksson - 18 mars 2013 19:19

Hej nu har jag glömmt att blogga igen men jag har haft mycket dom senatse veckerna för fur fura veckan så hade vi DM i cheerleading men jag kan blogga om det sen efter duschen. Jag ska duscha idag fr att jag har haft idrott på skolan och träning på cheerleadingen och det har kommit en ny i vårat lag och hon heter Thilda det ska bli roligt att ha hon med i vårat lagg men ska frörsöka blogga lite mer   Bloggar och DM efter duschen måste gå hej då// Hilda 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hilda Eriksson - 2 maj 2013 19:30

Hej jag skulle jätte gjärna vilja att ni ställer litte frågor ni som läser min blogg. även fast den inte är så bra och jag inte lägger upp så mycket. Så snälla ställ frågor?     ...

Av Hilda Eriksson - 2 maj 2013 19:18

 Hej nu gr jag läxan och jag var ju sjuk på Mondagen jag hade ont i magen och på tisdagen hade vi vikarie och på onsdagen var vi lediga och våran matte skulle inidg igenntligen men jag hade inte fåt det så jag fick den idag och skulle göra den till i...

Av Hilda Eriksson - 2 april 2013 00:27

Hej idag är jag i fjällen och har åkt skoter hells veckan jag har också pimplat och fick två fiskar men ville inte ta lös dom från kroken. Och jag tog inga bilder :( Men jag kanske har några bilder!! Vi har också byggt en kruka till påsk riset och en...

Av Hilda Eriksson - 19 mars 2013 21:47

Sorry hinner inte blogga om det jag sa att jag ska bligga lm ikväll måste sova är jätte tröt sorry hej då/ Hilda...

Av Hilda Eriksson - 19 mars 2013 20:35

Hej jag håler på att måla naglarna idag igå skulle jag igäntligen blogg om cheerleadingenpå DM också men glömde det men jag lovar att bloga om det senare ikväll eller efter det här inlägget. Imorgon så hr jag träning och skola och jag kanske inte hin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards